Podatki podjetja

logo_rokodelc

   Miha Potočnik s.p.
   Breg 18, 4274 Žirovnica

   GSM 041 263 602

   info@rokodelc.si


   D.ŠT.: 97832596
   TRR: SI56 03186–1001436593

Novice in Projekti

rokodelc11

Oglejte si naš letak (pdf)

letak

Naročite se na novice

* indicates required

»marketing v teoriji in praksi«

Marketing se rodi v srcu in ne v možganih… Vsi smo unikatni in vsak ima v sebi potencial, ki ga lahko
da svetu in si s tem zagotovi poslovni uspeh.

TEČAJ JE PRIMEREN za vse, ki ste šele na začetku svoje poslovne poti in tudi za vse že podjetniško uveljavljene »stare mačke«…, saj veste kako je, če k nečem novim pristopimo z odprtim umom in ne z mislijo, ah to pa že vem,… takrat se zgodijo najboljši uspehi.

»Začnite dan z nasmehom in bodite ustvarjalen!«

1

Tečaj je razdeljen na teoretični (24 ur) in praktični del (26 ur).

Na teoretičnem delu boste skupaj z Urško A. Potočnik spoznali osnovne značilnosti in dejstva raznovrstnih socialnih omrežij, razmišljali boste katero socialno omrežje je smiselno izbrati za vaš posel in se poglobili v spoznavanje zasebnega in poslovnega profila na Facebooku. Spoznali boste načela zasebnosti na omenjenem omrežju. Ker je trenutno zelo atraktivno oglaševanje na socialnih omrežjih, bomo raziskali tudi te možnosti in spoznali še druge trike pri objavah, da boste dosegali čim boljši odziv in še mnogo več … Poglobili se bomo v pravljični svet marketinga in odgovarjali na osnovna marketinška vprašanja, raziskovali naše ciljne skupine ter postavljali marketinško strategijo.
Skupaj bomo pripravili vsa potrebna marketinška besedila, vključno z vašo osebno zgodbo, vsebine za na spletno stran, Facebook in besedila za e-mail marketing. Predstavljen vam bo svetovno znan sistem marketinške prodaje, ki se uporablja po celem svetu in dejansko »pije vodo«.

Praktični del tečaja boste z Bojano Jamnik ustvarjali na računalnikih in si postavili čisto svojo spletno stran v spletni aplikaciji Weebly. Odprli boste zasebno in poslovno stran na Facebooku v kolikor je še nimate, ter osvojili še druge aktivnosti na tem socialnem omrežju. Predano vam bo tudi znanje o spletni aplikaciji MailChimp, s katero boste v prihodnje oblikovali čudovita elektronska sporočila in z njimi dosegali še večje prodajne uspehe z uporabo e-mail marketinga.


USTVARJALNI MENTORICI

 

1

Bojana Jamnik
Predavateljica vas bo vodila čez praktični del tečaja. Ima večletne izkušnje na področju integracijskega sistema, MS Offica, vodenja projektov, poslovne dokumentacije in implementacije. Pri izobraževanju se poslužuje andragoškega, individualnega pristopa in praktičnih izvedb. 

Urška Ambrožič Potočnik
S slušatelji na tečajih deli svoje poglede in izkušnje na področju marketinga in prodaje, ki jih je v zadnjih letih pridobila predvsem z ustvarjanjem v podjetju Rokodel`c, ki ga vodita skupaj s partnerjem Miho Potočnikom.

Na svoji poslovni poti je delovala na različnih področjih kot so organizacija prireditev, turizem, maloprodaja in veleprodaja, celostne kreativne prenove ambientov, tečajih modernega mozaika tako z otroci, mladimi, srednjo generacijo in starejšimi osebami …

 

Urška Ambrožič Potočnik

2

Foto utrinek iz tečaja »Socialna omrežja in marketing«, ki se je odvijal spomladi 2017, v okviru Ljudske univerze Radovljica v projektu ZNA - Znanje Nas Aktivira, ki ga sofinancirata Evropski socialni sklad ter Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.


Še nekaj utrinkov skupine v Mladinskem dnevnem centru KamRa…

Zelo podoben program izvajamo tudi v Mladinskem dnevnem centru KamRa za mlade do 29. leta in je financiran s strani občine Radovljica. V nadaljevanju sledi nekaj foto utrinkov s tečaja

 

3 4 5

 

 

In kaj so mladi zapisali o tem programu…

»Marketinški program bi priporočila vsem. Ampak res vsem, ne samo mladim podjetnikom ampak tudi tistim že uveljavljenim. Urškin del je uporaben tudi za osebnostno rast in razvoj, kar bi prišlo prav tudi "nepodjetnikom". Najbolj mi je bil všeč individualen pristop, sinergijsko obravnavanje idej, sodelovanje v skupini in pa predvsem to, da smo udeleženci izražali svoje mnjenje in poglede na situacije. Predvsem ta vključitev vsakega posameznika se mi zdi glavna prednost tečaja, kjer smo se vsi poistovetili s temami predavanj.«

Alja M.

 


Tečaj spletnega marketinštva pri Urški in Bojani mi je pomagal dokončati že dve leti željan a stoječ projekt, da za naše domače podjetje naredim spletno stran in se tako približamo našim zvestim in bodočim strankam tudi na spletu. Kar nekaj delavnic na to temo je že bilo, vendar ob neustreznem času ali pa sem se nanjo že peljala in se mi je na poti tja pokvaril avto. Vse se zgodi z razlogom in vesela sem, da je bilo tudi tokrat tako. Bojani se zahvaljujem za potrpljenje ob mojem perfekcionizmu. Urška tebi pa sem iskreno hvaležna, saj je delavnica poleg samega tehničnega dela vsebovala tisto kar sramežljivi mladi v tem času potrebujemo: podporo, zavedanje da smo sposobni, da verjamemo vase in da s svojim iskrenim pristopom in željo lahko dosežemo ogromno.
Hvala obema.

Lavra B.

 


Delavnico priporočam vsakomur, ki se odloča za samostojno podjetniško pot kot tudi nekomu, ki še ni našel prave ideje, kaj bi sploh počel tako v svojem življenju kot na svoji podjetniški poti. Na delavnici smo se dobro spoznali med seboj, z marketingom in prodajo, praktični del je obsegal dejansko izdelavo spletne strani, najpomembneje pa ‐ spoznali smo se sami s seboj. Prav zanimivo je bilo 1. in 2. srečanje, ko smo se en za drugim "odpirali" in na ta način pri marsikomu še "tlečo" željo pripeljali do ideje, ki jo je dejansko mogoče izpeljati v praksi. Urška prav nič po "šolsko" in na zelo zanimiv način obrazloži vse pomembne vidike marketinga in prodaje, znanje katerih je nujno, če bi se kdaj želeli spustiti v "podjetniške vode". Delavnica je zasnovana tako, da te skozi zanimive pristope in vprašanja pripelje od ideje pa vse do dejanske izvedbe spletne strani. Vse pohvale Urški in Bojani za odlično in nepozabno izvedbo delavnice in marsikateri uporabni napotek, ki sta nam ga dale! Predvsem pa zahvala za vso pomoč, znanje, nenehne pozitivne in motivacijske besede, ker sta verjele prav v vsakega izmed nas in iz nas izvlekle tisto, kar smo potrebovali slišat.

Katarina S.

 

 

Za zadnje srečanje se vedno odpravimo pogledat dobro poslovno prakso k uspešnim podjetnikom … Nekaj utrinkov iz naših »Fieldtrip«-ov …

6

Penzion Berc, Bled

7

Pizzeria Rustika, Bled

8

Conditus, Hrušica

9

Bonsaji Misti, Rajko Podgornik, Mošnje – Radovljica

 

DOBRODOŠLI!

Prijave:
kristina@lu-trzic.si
040/678-855
04/592-55-51

"Socialna omrežja in marketing" je marketinški program Bojane Jamnik in Urške Ambrožič Potočnik in je bil razvit v okviru Ljudske Univerze Radovljica za projekt ZNA - Znanje Nas Aktivira, ki ga sofinancirata Evropski socialni sklad ter Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.

© 2011 Rokodelc

Miha Potočnik s.p., Breg 18, 4274 Žirovnica, G 041 263 602, info@rokodelc.si